Pierwsze medium w Polsce z elastycznym docelowym modelem pracy, czyli jak kryzys przekuć w szansę

Case Study:​

W Gazeta.pl dotychczas obowiązywał stacjonarny model pracy. Pandemia wszystko zmieniła, ale w ich przypadku nie tylko na chwilę. Siedmioosobowy zespół złożony z samych kobiet, z których każda na co dzień zajmuje się innym aspektem działania organizacji – został odpowiedzialny za przygotowanie, wdrożenie i powodzenie transformacji.

  • Będzie o tym jak obecny kryzys wykorzystać jako szansę na transformację dotychczasowego modelu pracy. I nie tylko.
  • Będzie o roli analizy i zbieraniu benchmarków zarówno z rodzimego rynku, jak i obserwując media i firmy zagraniczne, żeby podjąć najlepsze decyzje.
  • Będzie o zaangażowaniu każdego członka zespołu i wykorzystaniu wewnętrznych badań do zdefiniowania potrzeb wszystkich członków zespołu.
  • Będzie o transparentności w komunikacji oraz wspólnym tworzeniu nowych standardów współpracy.

 

Agnieszka Siuzdak

…jako dyrektorka pionu Gazeta.pl odpowiada za całość biznesu Gazeta.pl, w tym za wszystkie zespoły contentowe i stronę główną portalu, sprzedaż, technologię, marketing oraz zespół badań i wzrostu. Jest związana z Agorą od 2006 roku. Od początku pracowała w segmencie Internet spółki, kolejno jako redaktor, wydawca, szefowa newsroomu i dyrektor serwisów informacyjnych. Ostatnio jako dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego współtworzyła kierunki rozwojowe Gazeta.pl, testowała nowe możliwości biznesowe oraz odpowiadała m.in. za marketing, SEO oraz analizy biznesowe. 

logo gazetaPL
Tags: No tags

Comments are closed.