Kluczowe momenty rozwoju pracowników: jak budować zaangażowanie w rozwój kompetencji?

Case Study:​

Idea kluczowych momentów (rozumianych jako Momenty interakcji pomiędzy klientem a produktem, które mają znaczący wpływ na jego poziom zadowolenia ze świadczonych usług”) stworzona została na potrzeby biznesu – zapewnienia właściwego Customer Experience (CX) na coraz bardziej konkurencyjnym rynku usług w celu zaangażowania klientów w długoterminową relację z firmą. Idea ta została zaadoptowana do obszaru rozwoju i edukacji, w celu stworzenia matrycy ułatwiającej utrzymanie odpowiedniego Learner Experience (LX) oraz znalezienia odpowiedzi na istotne w tym obszarze pytania, m.in. w jaki sposób sprawić, by szkolenia w większym stopniu odpowiadały potrzebom odbiorców, czy jak budować motywację i długoterminowe zaangażowanie uczestników w procesy rozwojowe.

A wszystko po to, by stworzyć Learner’s Journey, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii zaangażowania i motywacji, rozumianych jako osobiste zaangażowanie osoby szkolonej w proces rozwoju, jak i zapewnienia przez organizację środowiska wspierającego we właściwym wdrożeniu nowo nabytych kompetencji do codziennej praktyki.

Uczestnicy nie tylko poznają koncept kluczowych momentów rozwoju pracowników, ale również dowiedzą się, jakie doświadczenia wpływają pozytywnie, a jakie negatywnie na proces rozwoju kompetencji oraz jakie są możliwe sposoby budowania zaangażowania osób szkolonych oraz motywowania ich do uczestnictwa w działaniach szkoleniowych i brania odpowiedzialności za własny rozwój.

Marek Hyla

Senior Learning Principal

Accenture-logo-no-background-300x97

Ariel Wrona

Senior Learning Analyst

Accenture-logo-no-background-300x97
Tags: No tags

Comments are closed.