Transformacja zaangażowania w kryzysie początkiem globalnego sukcesu – o tym jak FunFotos przeobraziło się w PhotoAID.

Case Study:

Prezentacja ma na celu skrótowe pokazanie historii 7-letniej firmy działającej w retailu (zdjęcia funowe oraz do dokumentów), która z powodu COVID-19 stworzyła z dotychczasowym zespołem spin-off (passport-photo.online) działający całkowicie online i na całym Świecie (+78 krajów).

Transformacja funfotos w PhotoAiD.com to historia niewielkiego startupu, który mając bardzo ograniczone zasoby ludzkie i finansowe podjął wyzwanie rzucone przez pandemię i toczoną walkę powoli przekuwa w sukces.

Jak to możliwe, że niewielka firma mogła odnieść sukces w czasie, gdy inne podobne do niej bankrutowały? Jak wyglądała struktura PhotoAid przed COVID-19, a jak wygląda teraz? Jakie znaczenie ma wielozadaniowość w firmie i zaangażowanie pracowników? Czy zaangażowanie pracowników można wytworzyć w okresie kryzysu, czy trzeba nad nim pracować cały czas i dopiero wtedy wszystko zagra, jak zagrać powinno?

O tym i nie tylko o tym w czasie prezentacji;-) Jedziemy!

mlodzki-tomasz-funfotos-poziom1

Tomasz Młodzki

Prezes Zarządu PhotoAID

urodziny 1986, absolwent prawa na WPiA, przedsiębiorca od 2011 roku. Współtwórca i współwłaściciel serwisów: Fiszkoteka.pl, PhotoAiD.com i Passport-photo.online (dawniej FunFotos Sp. z o.o.)

1

Tomasz Ciąpała

Członek Rady Nadzorczej Photo AID

Przedsiębiorca i inwestor. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczął od udanej restrukturyzacji przedsiębiorstwa rodzinnego. W 2008 r. stworzył Lancerto S.A., którego jest aktualnie Prezesem Zarządu i głównym akcjonariuszem. Od 2015 r., jako anioł biznesu, inwestuje w młode spółki z dużym potencjałem do skalowania. Członek Young Presidents Organization Poland oraz Family Business Network Poland. Współtwórca Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług.

Tagi: Brak tagów

Możliwość komentowania została wyłączona.