Webinar:
W świecie zmiennym, nieprzewidywalnym, złożonym i niejasnym bez osobistego zaangażowania każdego, żadna firma nie osiągnie sukcesu. Zaangażowanie pracowników jest jednym z efektów kultury organizacyjnej. Co takiego w kulturze organizacji prowadzi do zaangażowania pracowników a co sprawia, że pracownicy tracą energię i chęć działania na rzecz firmy? W jaki sposób świadomie budować kulturę organizacyjną, która daje firmie możliwość radzenia sobie ze zmiennym środowiskiem i buduje odporność na kryzys.
- Jakie znaczenie ma kultura organizacji dla sukcesu firmy?
- Zaangażowanie jako jeden z rezultatów kultury firmy
- Jaki powinien być profil kultury organizacji, która angażuje pracowników – test dla uczestników
- Kultura dopasowana do firmy czy uniwersalna?
- Jakie czynniki wpływają na kulturę firmy na podstawie badań statystycznych. Praca zdalna jako jeden z czynników ryzyka.
- Kluczowy wpływ przywództwa i dwóch typów strategii przywódczych na zachowania innych. Strategia „umożliwiania” i strategia „ograniczania”.
- Przykłady wpływu transformacji kultury w firmach w Polsce na satysfakcję, motywację i zaangażowania pracowników.

Dr Maria Mycielska
Socjolog, doktor nauk ekonomicznych, od niemal 20 lat lat specjalizuje się obszarze kultury organizacyjnej i przywództwa. Korzysta z własnego doświadczenia menedżerskiego zdobytego w Polsce i w Wielkiej Brytanii, w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca-Cola. Prowadziła projekty rozwojowe w 16 krajach na świecie, w tym w Indiach, Tajlandii i Chinach. Autorka szeregu publikacji, w tym pracy naukowej dotyczącej wpływu przywództwa na klimat organizacyjny i dwóch podręczników akademickich. Konsultant, ekspert i wykładowca ICAN Institute – twórca Harvard Business Review Polska. Od wielu lat pracuje z organizacjami i liderami jako konsultant i coach indywidualny. Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów oraz akredytacji. Absolwentka uniwersytetów w Polsce i Wielkiej Brytanii.

